26.06.2018

Фонд гарантування вкладів фізичних осіб закликає вкладників АТ «Дельта Банк» отримати гарантовану суму відшкодування

ПРЕС-РЕЛІЗ 

Виплати вкладникам АТ «Дельта Банк» гарантованого відшкодування Фонд гарантування вкладів розпочав ще 08 жовтня 2015 року після відкликання ліцензії у цього банку. Однак майже за два з половиною роки виплат понад 311 тисяч вкладників так і не звернулись за отриманням відшкодування, вкладниками на сьогодні недоотримано 513,2 млн грн.

Фонд гарантування вкладів фізичних осіб закликає усіх вкладників АТ «Дельта Банк», які ще не отримали гарантовану суму, звернутись до будь-якого відділення одного із тринадцяти банків-агентів Фонду та отримати відшкодування за своїми вкладами.

Саме з метою підвищення оперативності доступу вкладниками до своїх коштів Фонд гарантування вкладів нещодавно підключив АТ «Дельта Банк» до Автоматизованої системи виплат, яка значно розширює коло відділень банків-агентів, через які вкладники можуть отримати свої кошти.

Так, майже за два місяці після початку виплат засобами Автоматизованої системи, з 07.05.2018,  вкладники АТ «Дельта Банк» отримали майже 22,3 млн грн. Всього за період виплат за отриманням відшкодування звернулось 254 тис. вкладників, яким вже виплачено за рахунок коштів Фонду гарантування вкладів 15,69 млрд грн.

Довідково повідомляємо, що з кінця 2017 року Фонд гарантування вкладів розпочав промислову експлуатацію Автоматизованої системи виплат, до якої одночасно підключено 13 банків-агентів Фонд гарантування вкладів: ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК», ПАТ «АЛЬФА-БАНК», ПАТ «КРЕДОБАНК», ПАТ «ПУМБ», ПАТ КБ «ПРАВЕКС-БАНК», ПАТ «ТАСКОМБАНК», ПАТ АБ «ПІВДЕННИЙ», АТ «ОЩАДБАНК», ПАТ «ІДЕЯ БАНК», ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК», ПАТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ», ПАТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» та ПАТ «МЕГАБАНК». Загальна сума, яку вкладники усіх банків отримали за допомогою Автоматизованої системи перевищує 5 млрд грн.