ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ ЗДІЙСНЮЄ ВІДШКОДУВАННЯ КОШТІВ ВКЛАДНИКАМ АТ «АРТЕМ-БАНК»
З 10 жовтня 2017 року Фонд гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд) здійснює відшкодування коштів вкладникам ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «АРТЕМ-БАНК» (далі - АТ «АРТЕМ-БАНК»), які не отримали свої кошти під час попередніх виплат, так і вкладникам, рахунки яких перевірялися на предмет нікчемності уповноваженою особою Фонду та щодо яких завершено перевірку.
Відшкодування коштів вкладникам здійснюються через відділення таких банків-агентів Фонду:
Для отримання коштів за зазначеними договорами вкладникам необхідно звернутися до будь-якого із вказаних банків-агентів з паспортом або іншим документом, що посвідчує особу. Фізичні особи – резиденти додатково пред’являють документ, виданий відповідним контролюючим органом, що засвідчує їх реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім осіб, у паспорті яких контролюючим органом зроблено відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта або до паспорта внесені дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків чи унесений запис про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків в електронному безконтактному носії, або на паспорті проставлено слово "відмова").
Відшкодування на підставі довіреності здійснюється за умови надання представником паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, та довіреності (нотаріально засвідченої копії довіреності). Фізичні особи - резиденти додатково пред'являють документ, виданий відповідним контролюючим органом, що засвідчує їх реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (крім осіб, у паспорті яких контролюючим органом зроблено відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта або до паспорта внесені дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків чи унесений запис про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків в електронному безконтактному носії, або на паспорті проставлено слово "відмова").
Відшкодування батькам (усиновлювачам) або опікунам малолітньої особи (дітей, які не досягли 14 років), опікунам особи, визнаної недієздатною, здійснюється за умови пред'явлення законним представником документів, що дають змогу ідентифікувати вкладника та його законного представника, - свідоцтва про народження вкладника або іншого документа, що посвідчує особу вкладника, та паспорта або іншого документа, що посвідчує особу законного представника. Опікун (піклувальник) також має пред'явити документ, що підтверджує статус законного представника вкладника, - рішення суду тощо. Якщо вкладник та його законний представник є резидентами, то додатково подаються документи, видані відповідними контролюючими органами, що засвідчують їх реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (або паспорт, у якому контролюючим органом зроблено відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта або до паспорта внесені дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків чи унесений запис про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків в електронному безконтактному носії, або на паспорті проставлено слово "відмова").
Відшкодування неповнолітній особі віком від 14 до 16 років здійснюється за умови пред'явлення нею свідоцтва про народження або іншого документа, що посвідчує неповнолітню особу - нерезидента. Якщо ця особа є резидентом, вона додатково має пред'явити документ, виданий контролюючим органом, що свідчить про її реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.
Відшкодування коштів вкладникам здійснюються у розмірі вкладу, включаючи відсотки, нараховані на день початку процедури виведення Фондом банку з ринку, але не більше 200 тисяч гривень незалежно від кількості вкладів в одному банку.
Для отримання коштів на підставі свідоцтва про право на спадщину спадкоємцям спочатку необхідно надати до Фонду:
- заяву про виплату гарантованої суми відшкодування;
- копію паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, - з інформацією про прізвище, ім'я, по батькові, серію, номер, найменування або код органу, що видав документ, дату видачі;
- копію документа, виданого контролюючим органом, що засвідчує реєстрацію особи в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, або копію сторінки паспорта, у якому контролюючим органом зроблено відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта;
- нотаріально засвідчену копію документа, що дає право на отримання відшкодування на правах спадщини.
Довідкова інформація за телефонами:
«Гаряча лінія» Фонду: 0-800-105-800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України), 044-333-36-55 (згідно з тарифами оператора зв'язку);
Довідкова інформація за телефонами:
АТ «АРТЕМ-БАНК»: (044) 207-45-78;
«Гаряча лінія Фонду гарантування вкладів фізичних осіб»: 0-800-105-800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України), 044-333-36-55 (згідно з тарифами оператора зв'язку);
ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»: 3700;
ПАТ «ІДЕЯ БАНК»:0 800 50 20 30;
ПАТ КБ «ПРАВЕКС-БАНК»: 0 800 500 450 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних телефонів), +38 (044) 201-1661;
ПАТ «АЛЬФА-БАНК»: +38 (046) 264-63-59, +38 (044) 498-16-01, +38 (050) 119-12-09;
ПАТ «КРЕДОБАНК»: 0 800 50 88 70 (безкоштовно в межах Україні);
АБ «УКРГАЗБАНК»: 0 800 309-000 (дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні), 38 (044) 494-46-50, або з мобільного – 358 (згідно з тарифами Вашого оператора);
ПАТ «ПУМБ»: 38 (044) 496-88-61;
АТ «ТАСКОМБАНК»: +38 (044) 393-25-90;
ПАТ АБ «ПІВДЕННИЙ»: 0 800-30-70-30, (048) 30 70 30.