В Фонді гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд) діє система управління комплаєнс-ризиками, що дозволяє забезпечити належний контроль за виконанням нормативно-правових актів, стандартів, розпорядчих або внутрішніх нормативних документів Фонду, правил Кодексу корпоративної етики, стандартів та інших обов'язкових вимог, тим самим захищаючи інтереси вкладників, кредиторів, контрагентів, ділових партнерів, працівників Фонду.
Комплаєнс є невід'ємною частиною культури Фонду. Фондом розроблено Політику комплаєнс Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, виконання вимог якої є обов’язковим для всіх працівників. Керівництво Фонду задля дотримання комплаєнс-культури на всіх організаційних рівнях дотримується принципу «Tone at the top», який в тому числі полягає у поширенні серед працівників Фонду комплаєнс-культури формуванні відчуття відповідальності за створення постійної та ефективної функції комплаєнс.
У Фонді затверджено Кодекс корпоративної етики, яким визначені цінності, принципи, стандарти поведінки і етичні норми, які поширюються на працівників Фонду та застосовуються у їх відносинах, пов’язаних із службовою діяльністю працівників, з третіми особами.